onsdag 13. juni 2012

MARTE // TREKK NATUREN INN I HJEMMET...

Natur er et stikkord innen interiør & trender. Vi kan ikke få nok av naturelementer i norske hjem, og trenden fortsetter. Selv digger jeg jordfarger og røffe møbler og interiør, så her kommer mine favoritter:

Denne hyllen med kasser er unik, super praktisk og ikke minst stilig å se på. 3 trekasser på toppen som man kan gjemme unna litt rot og tre knagger under til å henge klær eller pynt på. Selv har jeg denne i gangen min hjemme og er superfornøyd.


 
Søte men alikevel tøffe kvisthjerter kan jeg ikke få nok av, og det tror jeg ikke at jeg er alene om.?

Dette fantastiske serveringsbrettet i flett er like fint å servere med, som å sette lysestaker på.
Jeg bruker det litt overalt i huset. Slipp kreativiteten løs :)


Når man har flere røffe ellemeter er det greit å kombinere de med litt glass, så man får et lite snev av klassisk og rent. Dette nydelige serveringsfatet i glass kan brukes til alt. Her har jeg bursdagskaker, oster, småkaker og frukt. Glasslokket gjør fatet enda mere praktisk om man spiser ute om sommeren, også ser det veldig delikat ut.



Håper dere fikk litt inspirasjon og gi meg gjerne en tilbakemelding om dette er et innlegg vi kan fortsette med blant våre ansatte med flere stiler. Ønsker deg en fantastisk ettermiddag! Nå skal jeg snart runde av på nettbutikklageret, hjem og grille med familien før det blir litt kveldsjobbing igjen :) Hei så lenge!

Her finner du link på produktene som vi også har i nettbutikken:
VEGGHYLLE M/KASSER & KNAGGERSTORT KVISTHJERTE, KURVHJERTE, OVALT KURVBRETT, GLASS STETTFAT, SKAP -drivved.

Klem fra Marte

5 kommentarer:

  1. Dette innlegget var midt i blinken for meg. Skulle gjerne hatt alt du viser fram, det hadde i allfall passet hjemme hos meg.(har hjertene,da).

    Jeg ble veldig inspirert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Berit :)
      Så koselig å høre! Det varmet veldig å få en tilbakemelding :) Vi skal absolut teste dette utover, gøy med litt inpirasjon med forskjellige stiler fra forskjellige ansatte på Sofies Villa.
      Hjertene hører hjemme i alle hjem, super fine er de!
      Lag deg en fin kveld :)

      Slett
  2. If your hose is too short, or you want a longer power cable, you can probably get replacements, rather than having to buy a new cleaner.
    For electric ovens check the elements and wipe over. Takeaway containers may warp or melt,
    also releasing toxic chemicals into the food.

    my page ... bissell proheat 2x

    SvarSlett
  3. A pink round bassinet with pink decorative bed
    linen can really look stunning any time of the day or night.
    Go for baby bassinets that have an easy setup feature
    to avoid going through the hassle of a difficult setup.
    Check also for features like water- or flame-resistance.


    Also visit my weblog; kids bedding

    SvarSlett
  4. Types of set - some children are naturally inclined towards machines, whilst some move towards buildings or a combination of both.
    Somehow, the adults are also fascinated to have them for their own collection even
    when they no longer play with them. At 14+ these models are more
    in the league of adult collectors who enjoy the attention to detail and design and the intricate build.


    Here is my web-site lego police

    SvarSlett