torsdag 14. juni 2012

HANNE // KONTORINTERIØR

Interiør til å freshe opp hjemmekontoret er ikke lett å finne. Har endelig funnet mine favoritter som har det lille ekstra. Jippi :) Når man bor i en leilighet, og kontoret er knyttet sammen kjøkken og stue synes jeg det er fint at det står i stil med resten av leiligheten min. Her ser dere favorittene mine som har blitt med meg hjem:

Løse papirer og rot gjør seg mye bedre samlet på et sted. Denne trekassen har blitt med meg hjem, og jeg elsker den.


Jeg er glad i minimalisme med tøffe detaljer. Denne hvite lampen lyser opp mange lange kvelder forran mac'en. En stor og praktisk krittavle, man blir avhengig av å rabble ned ukens "to do". Siden den står i stue/kjøkken/kontor rom bruker jeg den også til å skrive fine ord og sitater eller matoppskrifter.


Denne knotten blir jeg glad av å se på, en frisk og fin farge på en liten kommode som trengte nytt liv.


Et koselig og dekorativt hvitt sinkhus med stjerner, som kan flyttes rundt i hele hjemmet. Like fin ute som inne på kontorpulten.


I en stressende hverdag er det viktig å bli minnet på å senke skuldrene. Med dette tøffe "Relax" skiltet klarer jeg å minne meg selv på nettopp det.


Du finner produktene over i nettbutikken:

 ♥♥
Ønsker dere en fin sommerdag videre. Her i Drøbak regner det, så paraplyen måtte frem på vei til jobb. Klem fra Hanne.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar