onsdag 19. juni 2013

♥ STOR KONKURRANSE ♥

Vi kjører i gang med en heidundranes konkurranse for dere som følger oss både her, FB, nettbutikken og Butikken vår på Teie ♥ 

Vi håper så mange som mulig vil være med

Dere som besøker oss i butikken i morgen får et GRATIS LODD og for alle dere som ikke har muligheten til å besøke oss i butikken er det bare å LEGGE IGJEN EN KOMMENTAR UNDER DETTE INNLEGGET om at dere vil være med

LYKKE TIL 





                                                                 post signature

71 kommentarer:

  1. Gjertrud Ågedal19. juni 2013 kl. 14:26

    Jeg vil gjerne være med i konkurransen :)

    SvarSlett
  2. Jeg vill veldig gjærne være med :D

    SvarSlett
  3. Eg vil gjerne vere med i konkurransen:-) Mvh Nina

    SvarSlett
  4. Dere har så mye flotte ting at dette vil jeg være med på :-) Mvh Hildegard Natalie Olsen

    SvarSlett
  5. Er redd for å bli blakk hver gang jeg er innom sia deres, så ett gavekort hdde kommet godt med :) Sommerhilsen fra Aina Oset ☆

    SvarSlett
  6. Jeg vil være med :) Mvh Marianne Sørensen

    SvarSlett
  7. Heisann!!
    Jeg vil gjerne bli med i konkurransen..

    SvarSlett
  8. Jeg vil gjerne være med :-)

    SvarSlett
  9. Therese Desiree Fevang19. juni 2013 kl. 15:09

    VIL VINNE :)))))))))))))))))))

    SvarSlett
  10. Klart jeg vil være med på denne konkurransen!!!Håper og vinne også ;-))

    Hilsen Bjørg

    SvarSlett
  11. Vil gjerne være med på konkurransen! Synes Sofies Villa er en flott butikk :)

    Mvh.
    Jorunn Skifjeld Jensen

    SvarSlett
  12. Hei og hopp - Sofies Villa er TOPP!!! Så bra at je au kan være med på konkurransen som bor et støkke unna, hjertlig takk! :o) Mvh Nanna

    SvarSlett
  13. Jeg vil også gjerne være med, håper på å vinne så jeg får kjøpt meg noe mere fint i nettbutikken deres. :)
    Mvh Wenche

    SvarSlett
  14. Klart jeg er med:) Dere har jo sååå mye fint !

    SvarSlett
  15. Jeg vil være med :) :) elsker butikken deres :) handler så mye i nettbutikken :)

    SvarSlett
  16. Jeg vil gjerne være med i trekningen:-) For en flott gave til kundene deres!

    SvarSlett
  17. Så fin konkurranse :) Dere er en av de fineste interiør butikkene jeg vet om!!!! Hadde vært så moro å endelig kunne vunnet noe, det hadde vært stor stas, hadde vært i ekstase he he!! :) Nå skal jeg krysse fingrer og tær for at jeg er en av heldige!!! Tvi tvi :) :)
    Klem

    SvarSlett
  18. Jeg vil være med i trekningen! Heidi Skålhavn

    SvarSlett
  19. Hei :) Jeg vil veldig gjerne være med :)Handler endel i den flotte butikken deres på Teie:-) Håper jeg er så heldig å vinne for jeg bare elsker alt dere har i butikken ! Sofies Villa er min "godte" butikk <3 Ønsker alle jentene på Sofies Villa en riktig god sommer :) Klem fra Sidsel


    SvarSlett
  20. Jeg vil gjerne være med i trekningen:) Else-Margrethe

    SvarSlett
  21. Hei:)
    Vist jeg er så heldig å vinne, skal jeg kjøpe noe fint til ferien.
    Ønsker Dere en fantastisk fin sommer :)

    Mvh
    Randi Jacobsen

    SvarSlett
  22. Jeg vil være med :-)

    Cecilie Wåg

    SvarSlett
  23. Jeg vil gjerne være med ☀
    Krysser fingrene for at kanskje jeg vinner 💗
    Elsker siden deres og anbefaler den til alle kunder på vår jobb som ønsker interiør vi ikke har.

    Mvh Cecilie j. Gundersen

    SvarSlett
  24. Charlotte Nesbakk19. juni 2013 kl. 22:01

    Jeg vil gjerne være med :)

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne være med ,dere har mye fint .mvh Silvana Eliassen Lund .

    SvarSlett
  26. Jeg vil gjerne være med ,dere har mye fint .Silvana Eliassen Lund.

    SvarSlett
  27. Mye lekkert i butikken Sofies Villa♥ Jeg vil gjerne være med i ttekningen.

    SvarSlett
  28. Malin Berge Gjul19. juni 2013 kl. 22:11

    Jeg vil selvsagt være med :))

    SvarSlett
  29. Jeg vil gjerne være medi trekningen:) Jeg elsker siden deres, og dere har utrolig mye fint:))

    SvarSlett
  30. Jeg vil være med i trekningen. Kjempefin nettbutikk dere har :)

    SvarSlett
  31. Eirin Haave-Johansen19. juni 2013 kl. 22:34

    Selvfølgelig ønsker jeg å vinne gavekort i deres butikk! Det må være Norges flotteste interiørbutikk.
    Jeg har vært innom butikken på Teie mange ganger og alltid er dere like hjelpsomme og hyggelige! Og så mye lekkert dere har!!
    Jeg har også vært i Drøbak og hat kontakt med dere på mail ifm netthandel og alltid er dere like hjelpsomme.
    Tusen takk for en flott butikk, ønsker dere alle en god sommer.
    Mvh Eirin (eirinh@hotmail.com)

    SvarSlett
  32. Jeg vil være med i Trekningen :) med hilsen Merethe bjerk

    SvarSlett
  33. hei!! Jeg vil gjerne være med i trekningen:)Dere har så mye fint! Jeg flytter snart inn i ny leilighet og kan gjerne bruke hos dere:) Hilsen Cathrine Jørensen

    SvarSlett
  34. Hei :)
    Jeg vil gjerne være med i trekningen. Fant deres nettbutikk, ble helt imponert av deres sortiment. Elsker det! Jeg er student innen interiør nå, og kjente at jeg trivdes veldig godt inne på deres side! Flytter i ny leilighet tll høsten, så gleder meg til å besøke butikken deres og innrede leiligheten med deres varer selvomgg det blir en litt lang kjøretur :)
    Hadde vært supert å vinne gavekort, så krysser fingerne :)
    Hilsen Josefine Guillen :) god sommer!

    SvarSlett
  35. Hei. Dere har så mye fint ♥♥ vil gjerne v m i trekningen av gavekort :-) følger dere på fb. C Renathe Ø Fjeldheim ;-)

    SvarSlett
  36. Vil gjerne være med på trekningen av ett gavekort! Følger dere på e-mail og Facebook. Mvh Bente Synnøve Bratteberget.

    SvarSlett
  37. Spennande :D..ser fram til trekningen og håper jeg har litt flaks :)

    SvarSlett
  38. Hei :) Jeg vil gjerne være med :) Mvh Siw Ytterli

    SvarSlett
  39. Eg blir også gjerne med i konkurransen :D
    Mvh Irmelin (irmeltve@hotmail.com)

    SvarSlett
  40. Jeg vil også gjerne være med ;)) *Krysser fingrene* Mvh. Lene Kristiansen

    SvarSlett
  41. Jeg vil også veldig gjerne være med:)
    Mvh Hilde Rundhaug:)

    SvarSlett
  42. Hurra hurra! Jag vill va med! :) hoppas jag "måste" besöka er butik igen :)
    Njut sommaren! Kram från Johanna Willen

    SvarSlett
  43. Heisann:) Ja,jeg vill veldig gjerne bli med på denne konkurransen:)Krysser fingrene og håper på å vinne;)
    Mvh Helen Årbogen

    SvarSlett
  44. Hurra! Jeg vil være med:-))))) ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    privatrett@hotmail.no

    SvarSlett
  45. Jeg vil veldig gjerne være med.

    privatrett@hotmail.com

    SvarSlett
  46. Jeg vil veldig gjerne være med.

    1blaa.elefant@gmail.com

    SvarSlett
  47. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen :)

    SvarSlett
  48. Oooohhhh jaaaa, jeg vil veldig gjerne være med ;o))

    SvarSlett
  49. Med så mye fint i butikken vil jeg også være med på konkurransen :)

    SvarSlett
  50. Så Spennende !!! :-) Jeg vil gjerne være med å kunne shoppe med et gavekort !!! :-)

    SvarSlett
  51. Hadde vært fint med et gavekort ja. Skulle gjærne ha hatt butikken litt nærmere Trøndelag.. :-)

    SvarSlett
  52. Super nettbutikk med god service:-) Jeg vil gjerne være med i trekningen av et gavekort:-)

    SvarSlett
  53. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen om et gavekort!
    Dere har en kjempelekker butikk, og jeg finner alltid så mye fint når jeg er der !! :)

    SvarSlett
  54. Jeg er med!!
    Krysser fingrene..

    SvarSlett
  55. Ja takk jeg blir gjerne med i loddtrekning! :)

    SvarSlett
  56. Ja takk :) Dere har såå mye fint!! Mvh Kathrine Berge, Josdal, 4440 Tonstad

    SvarSlett
  57. Dere er så flinke til å velge ut varer, og kjappe med leveringer av bestillinger fra nettbutikken. God sommer!

    SvarSlett
  58. Hei. Eg vil vera med i konkurransen:)

    SvarSlett
  59. Hei!
    Jeg vil veldig gjerne være med!
    God sommer!
    Hilsen Tove Marvoll

    SvarSlett
  60. Klart jeg vil være med! Tvi tvi og god sommer :)

    SvarSlett
  61. Jeg blir med på loddtrekning, mye fint hose dere.
    mette.kluwer@broadpark.no

    SvarSlett
  62. Fantastisk! Jeg prøver lykken :)

    Hilsen Linn H. Andersen, linn_hallanger@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Var å besøkte butikken deres i dag, men jeg fikk ikke noe lodd?!? :( Får håpe på lykken her da ;)

    SvarSlett
  64. Sol ut sol inne sol i hjertet sol i minne, sol bare sol ;0)
    Sol Hilsen fra Belinda K Orten - belindaorten@gmail.com

    SvarSlett
  65. Jeg er med, og håper på vinnerlykke! linde@bratterud.com

    SvarSlett
  66. Eg ha kjempe lyst å vinna. So mykje fint hjao dikka!! henriettenummedal @ hotmail.com

    SvarSlett
  67. Jag har med veldigt lust å vinna :) :)carinasus@hotmail.com

    SvarSlett
  68. Åå spennende!! Elsker nettbutikken deres, og håper en dag å få besøke butikken! Bor litt langt unna dessverre! Nettopp kjøpt meg hus så ett gavekort hadd gjort seg :-D det blir nok handel uansett ;-) mvh Eva. scnuppa@msn.com

    SvarSlett
  69. JAAAAAAAAAAAA, jeg vil vinne :D :D julie_seim@hotmail.com

    SvarSlett