mandag 4. juni 2012

KONKURRANSE // Vinn stjernepute eller 2 stjernekopper

Vi feirer JUNI med en STJERNEkonkurranse her på bloggen!
Vi lodder ut en første og en annen premie som to vinnere får velge seg.


Premie 1. Grå pute (med fyll) med hvite stjerner fra serien STAR. Mål; 40x60 
Premie 2. To kopper i fargen off white med grå stjerner.

★★

Konkurranseregler

1. Del facebooksiden til SOFIES VILLA på deres egen facebook og tips om konkurransen. 
Bruk bildet nederst i innlegget. Legg igjen en kommentar når det er gjort. Vi følger med både på blogg og facebook. Klikk på logoen for å komme direkte til vår side på facebook.

2. Har du ikke facebook men egen blogg, kan du linke til Sofies Villa bloggen på din egen side. Bruk bildet nederst i innlegget. Legg igjen en kommentar med link når det er gjort.

3. Har du verken blogg/facebook, legg igjen en kommentar med navn og mail så vi kan nå deg.



Lykke til!! Vinnerne trekkes 11 juni. Vi følger med på blogg og facebook :-)

post signature

37 kommentarer:

  1. Jeg er med har linket på min blogg og på facebook.
    http://mibia.blogspot.no/

    SvarSlett
  2. jeg er med, likt fb siden og delt. har ikke egen blogg dessvere..
    kjempefine premier:)
    Janne Kari
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  3. Liker og har delt på FB :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  5. Delt på både FB og bloggen min. :-)

    SvarSlett
  6. Har delt! Facebook+blogg :)

    SvarSlett
  7. Jeg vil gjerne være med, delt facebooksiden og lagt inn et lite innlegg på bloggen min her: http://gadgetgirls.blogspot.no/2012/06/giveaway-stjerner-i-blikket.html

    Mvh. Kristine
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg er også med. Har linket på facebook. Krysser fingrene! Tvi tvi.

    SvarSlett
  9. jeg er med, linker både til min vanlige facebook side og til bloggen min: link: http://www.facebook.com/pages/Idamadelen15blogspotcom/194910297228298 + at jeg deler den på bloggen min :)

    Så fin premie! :)

    SvarSlett
  10. Flott giveaway!! Har linket både på facebook og på bloggen min

    SvarSlett
  11. Linket på Facebook;) og nydelige premier da,ønsker meg begge deler jeg;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  12. Jeg har likt og delt :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  13. Liker og har delt på facebook :)
    https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/profile.php?id=100003924829065&sk=wall
    Kjempe flotte premier!
    Ha en flott uke :)
    -Helene-
    riola@live.no

    SvarSlett
  14. Da har jeg delt konkurransen!
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  15. Delt og liker:)

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  16. delt og likt :)

    tomkgreen@hotmail.com

    SvarSlett
  17. Liker, og har delt på blogg og på facebook :)
    http://elisns-hobbyblogg.blogspot.no/2012/06/konkurranse-pa-sofies-villa.html

    -Elisabeth-

    SvarSlett
  18. Hei, så sommerlig og fin konkurranse. Har delt og liker på facebook.

    Ha en fin dag.

    Hilde :)

    SvarSlett
  19. Nydelig premier:))
    Jeg har delt på blogg.

    SvarSlett
  20. Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
    Jeg har delt på Facebook :)
    ( \_/ ) Kjempe fine premier..
    (=’.'=) Krysser fingrene og håper jeg er heldig.
    («)_(«) Ønsker alle en kjempe fin uke videre..
    Stor varm hilsen fra Monica Karin - canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  21. jeg er med :-)
    har delt på facebook .
    mvh
    Sylvia Amundrød
    sylvia.h@getmail.no

    SvarSlett
  22. Liker og delt på Facebook!
    Flotte premier! :-)
    ha en finfin dag! Mvh Veronika
    not308@gmail.com

    SvarSlett
  23. Liker og har delt på FB.
    Utrolig fine premier!

    rinarese at yahoo dot no

    SvarSlett
  24. Det er delt med glede på face!

    Klem

    SvarSlett
  25. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Liker og delt på fb! Hilsen Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  26. Saknar både blogg och fb, men vill gärna tävla :)
    Hälsningar Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvarSlett
  27. Hei ;.)

    ღ Liker og har delt på facebook.
    Søte kopper :-)
    Ha en riktig GOD HELG!ღ

    Beste hilsen fra
    Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  28. Hei, hei!

    Jeg vil gjerne delta! Liker og deler på Facebook. :-)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  29. Rekker akkurat å være med i siste innspurt :)
    WOHO! :D

    Har likt og delt på facebook!

    Har delt link i sidemenyen min på bloggen min:
    http://lille-mamma.blogspot.no/

    SvarSlett
  30. Flotte stjernepremier! Jeg har ikke egen blogg oppe å går, men vil gjerne være med alikevell.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  31. Likt og delt på FB :)
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett