mandag 15. februar 2010

KREATIV WEEKEND KOS

Kreativ kos er så gøy, så i helgen tok jeg frem malepenselen, og litt kreativitet.. Hadde en trefarget trappekrakk, som jeg frisket opp med litt maling og tekst..
Ubehandlet trekrakk som snart blir ny ;)
3 strøk med halvblank, farge: Chi.
Sjablong Maison (Hus) fra butikken vår, se: http://www.sofiesvilla.no/kategori.php?kategori=29
Svampet teksten på sjablongen i grå, farge: Skjell.

FERDIG!! SE SÅ FIN ;)
Ble kjempe fornøyd med den nye søte trappekrakken min! ;) Nå har jeg et nytt lite prosjekt på gang.. Bilder kommer senere. Ønsker dere en herlig ny uke -grip dagen! Klem Sofies Villa -Marte.

7 kommentarer:

  1. Hei!
    Fin den ble!!
    Har en sån i garasjen jeg også som jeg har planer om skal få litt maling på seg...til helga kanskje;-)
    Masse fint i bloggen din!
    Ble i vårstemning når jeg så kloggene lengre nede på siden:-)
    Fortsatt god dag:-)

    SvarSlett
  2. Hei Studer av lykke ;)

    Takk for det, jeg ble veldig fornøyd skjønner du... Den ble så mye koseligere å vintage nå enn i trehvit.
    Du får hente den du har i garasjen, og trylle på litt maling og kanskje en søt sjablong ;)
    Koselig å høre at du liker bloggen vår! :)
    Ja er ikke kloggene herlige, gleder meg til jeg kan trippe rundt i de til våren, har et par i rosa som er så utrolig skjønne! ;)

    Flott blogg du har, og vakkert hjem :)
    Skulle ønske min bestemor hadde et slikt servise til meg -det var vakkert!!!
    Lag deg en ny og herlig uke!
    Klem Sofies Villa -Marte

    SvarSlett
  3. hei...den ble tøff...har bestilt et par tekster fra deg jeg også nå.:-)

    Gry:-)

    SvarSlett
  4. Hei Gry ;)
    Ja den ble ny å fin, så du hadde kjøpt et par flotte tekster.. Det blir stilig når du får de på emnet..
    Fortsatt fin dag til deg og dine ;)
    *Sofies Villa*Marte*

    SvarSlett
  5. Hei Christine ;)
    Takk for det! Det er så gøy å gi litt nytt liv i ting og gjøre de penere... ;)

    Lag deg en herlig dag ;)
    *sofies villa*marte*

    SvarSlett
  6. SÅ FIN!!! En slik krakk har jeg også, og ble skikkelig inspirert. Kjempefin blogg, forresten. Gleder meg til å følge den videre.

    SvarSlett