torsdag 7. juni 2012

SOMMERNYHETENE FRA HUBSCH // DEL 1

Som vi har gledet oss til varene fra HUBSCH skulle komme, og nå er de på plass!!
Vi pakker for å sende ut til dere,
men måtte ta en liten pause for å vise dere bilder både her og på facebook.
Denne stigen med skuffer ELSKER vi. Passer perfekt både til kjøkken, soverom eller uterom Den koster 1229,- og kan bestilles i nettbutikken - du finner den under nyheter!



Denne unike tallerkenhyllen til 1299,-  burde få være på alles barnerom! Smal og kjempe
praktisk, samtidig som den er utrolig fin.


 Ovenfor ser dere kun noen av de vakreste møblene fra hubsch! Nå skal vi pakke litt, og så kommer vi tilbake om et par timer å viser litt mer ;-) Stikk innom for litt inspirasjon!
post signature

3 kommentarer:

  1. Heisan, jeg kan ikke finne den stigen på nettbutikken?

    Mvh Gry-Anette

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :)
      Stigen ble dessverre utsolgt med en gang. Alle 6 vi hadde tatt inn!
      Jeg kan selvfølgelig bestille opp til deg?
      Mail meg tilbake på netshop@sofiesvilla.no Er det den med skuffer? :)
      Lag deg en fin dag :o) Sofies Villa

      Slett
  2. Hei igjen. Ja det var den med skuffer jeg tenkte på. Blir dere kanskje å ta den inn igjen? Vil bestille litt andre ting også samtidig. Det er ingen hast, så hvis dere planlegger å ta den inn senere venter jeg til da :)

    Gry-Anette

    SvarSlett