mandag 11. juni 2012

BURSDAGSHELG OG NY UKE

God morgen fine Sofies Villa - lesere :) 

Jeg er i full gang med ny uke her på lageret og jentene pakker i hundre. Mange pakker skal ut etter helgens bestillinger, og det gjør meg så glad at dere like varene våre like godt som oss! 

I helgen har det vært feiring av min lille gutt, Leo - som ble 2 år. Tiden flyyr. 
Vi har hatt både barnebursdag og familiebursdag og kost oss med kaker hele helgen! 
Jeg legger ved litt bilder fra helgen, så får dere et lite innblikk i hverdagen min :)

Naturligvis er det meste av interiør og møbler hos meg fra Sofies Villa, og derfor legger jeg ved en litt info nederst i innlegget, dersom dere ser noe dere kunne tenkt dere selv ;-)

 







Kom innom om en times tid igjen, jeg setter meg ned å trekker de to vinnerne av ukens konkurranse. Det ligger straks på nett ;-)

Klem fra Marte 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar