fredag 21. januar 2011

Hei i kvelden kjære Leser ♥

Nå er det messetid og innkjøp og vi fryder oss over våre unike leverandører som har vært så kreative og dyktige og skapt de herligste vår og sommerkolleksjoner!!! :-)

Blodet bruser og vi er rett og slett i shoppingmodus ♥ 
Vi klør i fingrene til å dekorere Sofies Villa med de siste Villa-Ville-Kulla Nyheter :-)
Dere kan virkelig glede dere til nyhetene plopper inn i butikk og nettbutikk - for de herligste glade farger er endelig tilbake! Blomstrer og striper blandet med prikker - pasteller og de skjønneste vårfarger som gjør oss glade og sprudlende - ja vi er rett og slett litt fnisete her vi fyker omkring fra den ene leverandøren til den andre! :-) Tror jammen meg vi er angrepet av viruset VÅRYR ♥

God natt hilsen fra to turtelduer på innkjøpstur ♥"♪♫♥

Herlige bare-må-ha nyheter ankommer snart!

                         Her er et lite utvalg av VÅRYRE nyheter som kommer!

Brit og Marte på innkjøp ♪♫

3 kommentarer:

  1. Så spennende :) gleder meg masse til å se hva som kommer fremover :)) Ønsker dere en flott helg, klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei på dere.
    Oj oj oj, så masse lekkert som kommer inn.
    Jeg var inom butikken deres for første gang i fjor sommer når jeg besøkte søsteren min i Sandefjord, og jeg må si, jeg ble forelsket med en gang! For en butikk!!!! Den beste interiørbutikken ever. Og siden har jeg fulgt dere på nett og sjekket nyheter og slikt. Har lagt meg til som følger så jeg også kan se oversiktsbilder fra butikken. Stå på jenter.
    Klæm Susanne

    SvarSlett
  3. Sååå moro :D Gleder meg masse til å se!! :D Dere har utrolig mye lekkert!

    Klem

    SvarSlett