tirsdag 27. oktober 2009

Sofies Villa endelig egen blogg

KJÆRE LESER.
Da er vi endelig i gang med Sofies Villa blogg.
Kjempegøy og spennende og særlig for meg som er skikkelig "tante Sofie" på data.
Jo da jeg liker data og pc, men jeg har utrolig mye å lære.
Tålmodigheten min er nok ikke sterkest på dette området nei... :-)

Men kjære lesere - jeg lover jeg skal gjøre så godt jeg kan - jeg skal prøve å lære meg mest mulig slik at bloggen blir oppdatert og spennende. Jeg har heldigvis en arbeidskollega og høyre hånd som er kjapp og dyktig på data :-)
Ser frem til å få lagt ut bilder fra butikken og fra julekolleksjonen til Container :-)
I mellomtiden kan dere se på vår nettbutikk som fremstår i ny og fin høstdrakt:

http://www.sofiesvilla.no/





2 kommentarer:

  1. Spennende at dere har fått blogg! Flott nettbutikk også som jeg stadig er innom;-)
    Klem Heidi.

    SvarSlett
  2. Hei i kvelden Heidi.
    Velkommen som første besøkende og første kommentar. Dette blir både gøy og spennende ja! Flott blogg du har - gleder oss til fortsettelsen :-) Klem Brit

    SvarSlett